Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-11-16 23:32:06
Aš neagituoju išvažiuoti, aš ir pats su mielu noru grįžčiau, ir pinigus į
Lietuvą siunčiu, ne iš Lietuvos išvežu, paprasčiausiai šiuo metu Tėvynei
nereikia mano darbo rankų. Man gyventi juk irgi reikia, ne tik Lietuva
rūpintis ir oru sočiam būti. Dabar planuoju balkono įstiklinimą keisti - vis
uždarbis Lietuvoje dirbantiems.