Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 11:07:41
O kiek vakar prekybos centre sumokejai? Irgi dvigubai daugiau nei prase?

"Sail"  wrote in message news:ja2idb$370$1@trimpas.omnitel.net...

Pataise man bicas moca, sako - pidisokas. Pisosi xz kiek laiko, bet padare.
O as su tuo mocu vilti prarades buvau.

As jam stolnika atidaviau. Nes man tas darbas daug daugiau vertas buvo. Nu
negaila, lai isgeria i mano sveikata.

Taigi, esu kvailas...