Tema: Re: Ne ten darbo ieskote
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-18 16:00:53
Linas Petkevičius rašė:
> Kokio trumparegisko? Kad man vienam dabar pakelus atlyginimus man nu to
> bus geriau? Garantuoji uz tai? Ar cia man Maksimoms pavyzdi parodyt?

Tu tupėsi, kol kiti priverstinai pakels. O kai pakels ir padidės
vartojimas, tai jau būsi patenkintas situacija.
Trumparegiška nematyti, kad visumoje toks požiūris lemia (apriboja) ir
tavo verslo gerbūvį (čia be to, kad vagis gaudyt tavęs neužknisa). Tau
tikrai nebus geriau, jei tos dvi kasininkės iš tavo kaimo emigruos ir
liks 4 iš kitų kaimų, su kuriomis jau garantuotai turėsi (daugiau) problemų.
Maksima kasininkėms tebemoka MMA? Abejočiau (bent jau dėl miestų). Jie
ir patys sutinka MMA pakelti.