Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: IksEr
Data: 2011-11-17 07:37:49
"-[antanas]-@UK" <lameris@xxx.lt> wrote in message
news:ja1a4m$qao$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš neagituoju išvažiuoti,

Agha, antraste "Ne ten darbo ieskote" ne nekvepia agitacija...

> aš ir pats su mielu noru grįžčiau, ir pinigus į Lietuvą siunčiu, ne iš
> Lietuvos išvežu, paprasčiausiai šiuo metu Tėvynei nereikia mano darbo
> rankų.

Va, kaip tik savaitgali kalbejau su pazistamu. Anas provincijoj lentpjuve
turi... Iesko darbuotoju... Sake, skambina, iskart klausia, kaip
atlyginimas. Anas ir sako - pradzioj 1000 Lt i rankas, kai jau igysi
igudzius, galesi ir virs 2000 Lt uzsidirbti (matuojama pagal atlikto darbo
kieki). Ragelyje pauze ir po jos sekantis klausimas "O tai cia TIEK reikes
DIRBTI???"

Taip kad nereikia pisti proto. Tamsta pats pasirinkote toki gyvenimo kelia.
Jei didziaja dali darbingo amziaus pramojavote su kastuveliu apkasuose, tai
nereikia tiketis, kad darbdavys lauks isskestom rankom zmogaus, neturincio
igudzio darbo rinkoje. Tai viena. Antra - tamsta gaunate pensija (kaip
kompensacija uz darbo rinkoje neigytus igudzius). Ar didele ji, ar maza -
reikejo galvoti pries pasirenkant toki gyvenimo kelia. Tad dabartiniai
rypavimai is serijos "Kaip niekam nereikejo mano darbo ranku" bei "Kaip man
niekas nemokejo tokio atlyginimo, kokio norejau" yra niekas kitas, kaip kad
paprasciausia demagogija ir bandymas savo gyvenimo klaidas suversti
aplinkai.

> Man gyventi juk irgi reikia, ne tik Lietuva rūpintis ir oru sočiam būti.
> Dabar planuoju balkono įstiklinimą keisti - vis uždarbis Lietuvoje
> dirbantiems.

Kaip suprantu, tamsta visas toks baltas ir pukuotas mokesite angliskais
ikainiais? Na, kad teisybe pagaliau butu. Ar visgi taikysite sau dvigubus
standartus beigi prisiminsite "O kam moketi brangiau, jei dirba uz tiek"? Gi
tiem zmonem busite savotiskas mini darbdavys.