Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 11:04:03
    Atsakingas tai koks - perku mokedamas daugiau nei kazkas kainuoja
rinkoje? Manau tai debiliskas verslas. Tu man ka siulai - moket pardavejai
1900 "vardan tos Lietuvos"? Bet zinai, tada ash irgi gyvensiu kaip ta
pardaveja. O ash kazkodel to nenoriu. Ir taip - as noriu naujos masinos,
noriu naujo namo ir daug visokiu geru daiktu jame, noriu mazai dirbti ir
daug tureti. Kas sako, kad to nenori ir linkes to atsisakyti del kazkokios
pardavejos, kuria ash matau karta į puse metu - apsimetelis ir pizdabolas.
Kas mano, kad ash to nenusipelniau ir gaunu kazka priversdamas vergauti -
veliava jam i rankas - UAB'u registracija Lietuvoje dar nesustabdyta. Pilna
Lietuva vargstanciu pensininku ir seip zmoniu, kuriems net ir 1900 -
kosmosas ir net jei ash tiek sau pasiliksiu - ash busiu pizdiec koks buoze.
Tai gal irgi reikia jaustis atsakingu ir dar isdalinti, kad man tik ant
makaronu su vandeniu liktu? Bet gal tada ir ta pardaveja tegu savo isdalina?
Visi viska dalijames ir einam pliki basi Haleliuja giedodami? Ir bus visiems
laime. O gal visdelto yra kazkokios ribos? Kodel ash turiu buti atsakingas,
ka valgo mano pardavejos vaikai? Man rupi ka valgo maniskai. Kas cia blet
per socialinis-moralinis reketas gop-stop pavidalu? Labas - ash naskaitis,
labai alkanas - prasau paremti mane? Ach nenori -va tau ish plytos i
dantis - zinosi kaip naslaicius skriausti.

"FurFur@w"  wrote in message news:ja2hqc$25q$1@trimpas.omnitel.net...

Tai vadinasi atsakingas verslas...
ir taip reiketu reiketu.. ne tu aisku pirmas bet nebuk ir paskutinis..