Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: IksEr
Data: 2011-11-19 00:27:22
Zinoma, kad taip. Antraip is kur visos tos batalijos, kad Lietuvoje nera
darbo? Kad darbdaviai - vergvaldziai ir t.t. ir pan? Kad nemoka atlyginimu?
Tai niekas kitas, kaip kad salygu,  tinkamu paciam (tinkamas atlyginimas,
tinkamoje vietoje, tinkamu laiku, tinkamos spalvos, tinkamoje lekstuteje),
reikalavimas... O kai reikalavimai neispildomi - paleidziamos dudos (kaip
mazo vaiko, negavusio saldainio) per visus kanalus...