Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: NicMC
Data: 2011-11-18 10:05:16
On 2011.11.17 23:34, -[antanas]-@UK wrote:
> O tai Lietuvoje va paėmiai ir pasirinkai kam dirbti, ką dirbti, už
> kiek dirbti? Kurioje čia vietoje tie pasirinkimai išdėlioti? Man

Tikrai taip. Pats darbo ieškojau paskutinį kartą prieš 14 metų. Nuo pat
pirmos darbovietės toliau - sulaukdavau vienokių ar kitokių pasiūlymų. O
kai mane tenkinančių pasiūlymų nebuvo - tiesiog įkūriau savo įmonę.

> atrodo, kad yra atvirkščiai - gudresni turi vergų būrį, iš kurių
> išsirenka sau tinkamiausius, o kiti lai dvesia. Kai yra 200 000

Tai būk geresnis už tuos 200k bedarbių ir būsi pasirinktas.

> bedarbių ta pasirinkimo laisvė labai apribota. Nėra taip, kad va
> nuėjai į darbo biržą ir išsirinkai darbą, kaip Maximoje batoną.
> Darbdaviai šiandien turi pasirinkimą, deja, darbuotojai praktiškai
> jokio. Arba dirbi pagal darbdavio nustatytas sąlygas, arba visai
> nedirbi.

Deja, darbdaviai šiandien praktiškai neturi pasirinkimo, jei ieško
žmogaus nors kiek gudresnio už grioviakasį. Todėl vagia vieni iš kitų,
siūlo darbo sąlygas, bonusus ir t.t. ir pan. Nes KVALIFIKUOTOS darbo
jėgos pasiūla rinkoje - mizerna.