Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-16 12:56:14
> Jo - ir kiek pavyzdziui pagal tave generuoja pelno ant kokso maisto prekiu
> parduotuve su 150.000 menesine apyvarta ir keturiomis pardavejomis,
> gaunanciomis netoli minimumo? Jeigu neatmazkes - turbut gali konkretu
> skaiciuka pasakyti kiek lieka savininkui?

Prasau realus skaiciai (be pavadinimo jei nesupysi)

(Rugsėjo 1 d. ataskaita už Rugpjūčio apyvartą)
194 922,30 Apyvarta

Po visko lieka (po algu, atsiskaicius su tiekejais etc)
21 238,34 (Prieš mokeščius)
18052,59 (Po mokeščių)

Nežinau.. nežinau..

> Beje - mano poziuris toks ir yra - jei galiu moketi maziau, tiek ir moku.

Tai aš ką ir sakau. Nepamiršk gerai susmulkinti, stambūs kristalai gali
pažeisti gleivinę. Ir visgi pagalvok, gal verta į darbuotojus žiūrėti kaip į
žmones...