Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-16 11:47:48
pilno etato pardavejai skaityk be 1,9 i rankas vilniaus mieste sunku
ishgyventi vienai taip kad nebutu geda draugei ish (iterpti shali) internetu
pasakyti "ne nesiusk man skuduru senu, as zinok gyvenu o ne egzistuoju". ir
jei ka irgi esu vadovas ir moku uz puse etato paprasciausiai telefonu
atsiliepianciai mergaitei ir nieko nedaranciai praktishkai 900 i rankas. uz
puse etato. studentei.
argumentas "verslas bankrutuotu" yra niekas kitas o noncensas, kadangi
pasiziurejus metu suvestines kazkodel matosi labiausiai verkianciu firmu
grazus milzinishki pelnai. Nesugebejimas adaptuotis prie rinkos ir
stagnavimas seniais metodais daznai labiau zlugdo versla negu kad butu jei
algas pakelti kad zmones ne tik "blee i darbaaaaa nu px facebuka nors
prasichekinsiu" keltusi o butu motyvuoti ir "o i darba einu, kaip cia
siandien geriau padirbeti" mastytu.

praktiniai pastebejimai (ish statistikos depo, oficialus berods 2009
duomenys).
lietuvoje imonese vyresniosios valdzios ir zemiausios grandies atlyginimai
vidutinishkai skiriasi 7,5 karto. uzsieniuose (norge ir swe) tie skaiciai
yra 3,5. Pvz shvogeris dirba statybose, tai ju "pats pats pats" virshiausias
gauna tik 3x daugiau nei jis. o cia didele kompanija. Kodel? todel kad
poziuris "koksas brangsta, masina va jau 4 menesiai nekeista" ten negalioja.
Ten zmogui yra pagarba ir suvokimas, kad zmogus turi gyventi o ne tenkinti
kazkieno poreikius.

Ka tikiuosi sekmingai bandau ineshti ir i lietuvos rinka.