Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: vaid
Data: 2011-11-12 14:42:31
Nu nors uzmusk bet netikiu... Mano nuomone buvo sitaip: per visokius
cvonline, cvmarket pasiuntinejo cv, niekas nepakviete i pokalbi, prie teliko
3 men pragulejo ir taip pasibaige darbo paieskos. Kokiame cia mieste ieskojo
darbo? Senukai, maksimos, rimi ir panasus neieskojo tuo metu darbuotoju?
Beje, vasara kabakams pats sezonas, nei vienam is ju neprireike padavejo?
Sakyciau diedas koks butu, o cia jaunas bicas ir nieko nerado...

"-[antanas]-@UK"  parašė naujienų news:j9k3bq$j4g$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi sakau - nerado jokio darbo. Netaiko į direktorius iš karto. Aš irgi
Anglijoje nesėdėčiau, jei namuose darbo būtų.