Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 12:47:57
Man rodos cia rasiau pries menesi. Moteris, du aukstieji, ilgamete patirtis
darbe pagal specialybe, norejo ir prase darbdavio, kad ja priimtu
nekvalifikuotam fiziniam darbui uz maziau nei minimuma, nes jai tai labai
tinka ir net kalbos neina apie kazkokia vergija. Neprieme, nes istatymas to
neleidzia. Kam nuo to geriau?

"Dainiushas"  wrote in message news:ja2okv$dcl$1@trimpas.omnitel.net...

nors pagalvojus... dabar tas minimumas tai kaip stafkė sueina. Tai gal
net geriau būtų jei nebūtų nustatytas :)