Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-16 22:41:25
Dabar man tai nera geriau. Manau nesigincysi?

"Dainiushas"  wrote in message news:ja13jd$iau$1@trimpas.omnitel.net...

aš jau rašiau apie supistą uždarą ratą. Ir kažkas turi žengt iš jo
žingsnį. Sutik, tu tam turi daug daugiau galimybių nei ta kaimo
parduotuvės pardavėja. Taip pat manau nesiginčysi, kad būtų geriau mokėt
1900 pardavėjai ir turėt tiek pat uždirbančius klientus, nei taip kaip
yra dabar?