Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 12:06:44
Jo - man reikai paaiskinti toki dalyka - kodel, ash budamas imones
savininkas ir pirkdamas resursa "darbo jega", turiu elgtis ne ekonomiskai
pagristai, net jei pasveriau visus argumentus uz ir pries trumpalaikeje ir
ilgalaikeje perspektyvoje. Todel, kad kazkas kitas uz mane geriau zino ir
gali man paaiskinti kas geriau? Kuo tas resursas ypatingas, kad jam
negalioja ekonomikos desniai? Kodel ash turiu staiga pasidaryti uz ji
atsakingas? Jei tavirai - ash net uz zuvytes namie akvariume jauciuosi
labiau atasakingas. Nes ash pats prisiemiau pareigas jomis rupintis. Tuo
tarpu su darbuotoju situacija paprasta. Du zmones laisva valia (tik nereikia
lia lia - darbuotojas neturi is ko rinktis, tu diktuoji salygas, bla bl bla)
susitare - tu darai toki darba, as tau uz tai tiek sumokesiu. Kai jis atjeo
tartis - jis man nei tevas nei motina, ash jam nieo neskolingas, kaip ir jis
man. As neprivalau iskart rupintis kazkokiu nepazistamu asmeniu avansu,
kuris man nieko nedave. O jei susitareme, is manes galima reikalauti tik
vieno - laikytis savo susitarimo. Neprasau man buciuoti ranku uz atlyginima
kuri moku ir nereikia aiskinti, kad tai mazai - ash pats tai suprantu ir uz
tiek dirbti nenoreciau. Bet kad tai mano problema... Afrikoje vaikai
badauja - tai gal man irgi del to dabar pradeti pergyvent? Pardavejos gauna
daugiau nei minimuma truputi pas mane. Tai ta truputi nubrauksiu ir
isdalinsiu tiems, kur reikia labiau nei joms. Kazin - sutiks, kaip manai?

"Dainiushas"  wrote in message news:ja2l3h$82b$1@trimpas.omnitel.net...

nu ble, Linai - tikrau _tau_ reikia tai aiškint?