Tema: Re: Ne ten darbo ieskote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-18 08:22:46
Nu ir kas? Ash gi nesakau, kad Lietuvos maksimos pardaveja gaudama minimuma
uzdirba pe rmenesi tiek, kiek kokio Mozambiko kaimas per visus metus. Labai
jau naglas tas Antano darbdavys - tipo paziurek, kaip tie astriadanciai
lietuviai aria pa save ir shuda gauna, o ash cia tau stebukla ant padekliuko
kas savite atneshu. Apsimeta, kad nesupranta, jog mokedamas minimuma, kiek
nustate valdzia jis neturi jokiu perspektyvu. Kodel jis toks kiaule ir
nenori nuosirdziai pasidalint su Antanu? Manau jei nesupranta, reikia
priversti. nes nu a daryt, jeigu nesupranta, kad toks vergvaldiskai
sadistiskas jojimas ant musu Antaniuko, pasinaudojant jo sunkia materialine
padetimi ir alternatyvu nebuvimu - nepateisinamas. Jau nekalbant apie tai,
kad betkoks news'u ekspertas jam itikinamai isaiskintu, kad reikia priimti
trigubai brangiau Dzoni, o ne piguji Antana.

"viska_dare_vienas"  wrote in message

Tai kad Antanas gaudamas tą minimumą Anglijoj, už dirba tiek, kiek dabar
pasimažinus algą Mūsų Karalienė.