Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-17 09:43:54
Tai pala, kodel visgi skaiciuoja mano busimaja pensija pagal mano inesamas
lesas? Kas su jomis _dabar_ daroma ir kad tai idinga sistema manes atvirai
nelabai pisa, nes "valdzia" gi turetu rupintis musu gerove o ne visokiom
nesamonem. Tai kaip gaunasi, ar visgi px ka darau mano pencija ne nuo mano
imoku priklauso?