Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-11-15 21:51:36
O alga? Kam baigti aukštąjį, kad padavėju dirbti už grašius? 99 procentai
žmonių dirba dėl pinigų. Kodėl mes turim kitiems naudą nešti už tai sau
nieko negaudami? Aš mačiau kokius namus išsistatę ir su kokiomis mašinomis
važinėja du parduotuvėlės akcininkai, kai tuo tarpu darbuotojams sako, kad
nėra algoms pinigų. Nebūtų pinigų, nepirktų mašinų už 200 000 Lt kas antrus
metus. Atvirai pasakius dauguma verslininkų dulkina darbo liaudį
neraudonuodami. Profsąjungų nėra, žmonės bijo streikuoti. Už tokią algą,
kiek Lietuvoje žmogus dirba mėnesį Anglijoje niekas daugiau trijų dienų
nedirbtų. Paprasčiausiai būtų paskelbtas streikas ir darbdavys būtų
priverstas kelti atlyginimą.