Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: IksEr
Data: 2011-11-17 07:50:14
"-[antanas]-@UK" <lameris@xxx.lt> wrote in message
news:ja1aof$r5p$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas ragina bėgti? Kas pasirašė ant dokumentų dėl stojimo į Europos
> Sąjungą?
> Kas balsavo referendume? Aš tik naudojuosi Europos Sąjungos suteikta
> galimybe DIRBTI kitoje ES šalyje, ir sakau, nerandate darbo Lietuvoje,
> bandykite Anglijoje. Ką aš sakau ar darau antiįstatymiško? Ko tada stoti į
> ES, jei nepasinaudoti suteiktomis galimybėmis? Ar aš agituoju čia
> atvažiuoti ir vogti? Kas blogo, jei žmogus dirba, kad ir ne Tėvynėje?
> Gyvename laisvoje šalyje, kiekvienam Konstitucija suteikia teisę užsiimti
> norima veikla.

Skamba analogiskai, kaip kad ir vagies paaiskinimas, kodel pavoge - "Einu,
ziuriu daiktas geras padetas. Na, tai ir pasiemiau, kadgi jau padetas -
maniau, kad gyvename laisvoje salyje".

Siaip tai jei sakoma A, galetu buti sakoma ir B. Jei tamsta butu parases "
Jeigu neturite specialybes bei darbo igudziu, tinkate ir norite dirbti tik
juoda nekvalifikuota darba, Anglijoje raste daugiau galimybiu isidarbinti
nei Lietuvoje". Gi siuo atveju agituojami visi, tame tarpe ir kvalifikuota
darbo jega. Sovietiniais laikais mikliai butu prikabintas Tevynes isdavimas
su atitinkamomis pasekmemis. O su visom tom Konstitucijom - visada salia
suteikiamu teisiu yra ir pareigos.