Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-11-16 23:42:39
Kas ragina bėgti? Kas pasirašė ant dokumentų dėl stojimo į Europos Sąjungą?
Kas balsavo referendume? Aš tik naudojuosi Europos Sąjungos suteikta
galimybe DIRBTI kitoje ES šalyje, ir sakau, nerandate darbo Lietuvoje,
bandykite Anglijoje. Ką aš sakau ar darau antiįstatymiško? Ko tada stoti į
ES, jei nepasinaudoti suteiktomis galimybėmis? Ar aš agituoju čia atvažiuoti
ir vogti? Kas blogo, jei žmogus dirba, kad ir ne Tėvynėje? Gyvename laisvoje
šalyje, kiekvienam Konstitucija suteikia teisę užsiimti norima veikla.