Tema: Re: Ne ten darbo ieskote
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-18 15:11:55
Linas Petkevičius rašė:
> Taip - as moku alga. Ir tu neigi akivaizdzius faktus - uz tiek pragyvena
> (nors tai net ne mano reikalas). Sunkiai, varganai - pragyvena. As uz 5
> kartus daugiau nepragyvenciau - tai dabar man bet kur turi minimum
> keturias stukes duoti?

Pragyvena == gyvena skurde, žemiau skurdo ribos. Afrikoje ir už 1$
milijonai pragyvena...
Kitas tavo atmazo aspektas, kad, esu beveik tikras, pats pirmas pradėsi
šūkauti, kai vyriausybė kilstels MMA: tas darbas tiek nevertas, negaliu
daugiau mokėti ir apskritai, kas čia per nesąmonė, tas MMA; noriu
mokėti, kiek noriu. Kažkaip išgaruoja tas tavo „moku mažiausiai tiek,
kiek galiu mokėti“ argumentas, vos tik tau reikia mokėti daugiau, nei
dabar? O kodėl gi tau reikia (esi/būsi verčiamas) mokėti daugiau? Todėl,
kad pavyzdžiui UK, jau nebėra atmazas mokėti daugiau, nei skurdo riba, o
tau — dar yra.