Tema: Re: Ne ten darbo ieskote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-18 15:28:24
Kokio trumparegisko? Kad man vienam dabar pakelus atlyginimus man nu to bus
geriau? Garantuoji uz tai? Ar cia man Maksimoms pavyzdi parodyt?

"Laimis"  wrote in message news:ja5mb0$3nq$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius rašė:
> Tikrai nesukausiu. Jei nepasikeis kitos aplinkybes, tik, tai, kad
> pasidarys privaloma alga 800 svaru, uzrakinsiu krautuves, atleisiu
> pardavejas ir ramia dushia atsistosiu su jomis į eile darbo birzoje.

Taip drastiškai tikrai nebus, MMA gal tik iki kokių 950 ar 1000 litų
pakils. Tikiuosi nereikės užsidaryti, nes nebegalėsi mokėti mažiau, nei
mažiausiai gali? O jei paaiškėtų, kad po to ir apyvartos sukiltų
visiškai kompensuodamos išaugusius kaštus, tai žinoma būtų „neblogai
neblogai“, bet savo trumparegiško požiūrio klaidos vis tiek
nepripažintum...?