Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-16 13:03:08
Tai ant popieriaus ash tau irgi galiu viska graziai parodyti. Taciau tu bent
pats realiai supranti, kad 18 stuku pelno is 150.000 apyvartos prekiaujant
maisto produktais... Nu nejuokink pasaulio.  Kiek ten marza - 40 proc.
vidutine?

"FurFur@w"  wrote in message news:ja04se$8tp$1@trimpas.omnitel.net...

> Jo - ir kiek pavyzdziui pagal tave generuoja pelno ant kokso maisto prekiu
> parduotuve su 150.000 menesine apyvarta ir keturiomis pardavejomis,
> gaunanciomis netoli minimumo? Jeigu neatmazkes - turbut gali konkretu
> skaiciuka pasakyti kiek lieka savininkui?

Prasau realus skaiciai (be pavadinimo jei nesupysi)

(Rugsėjo 1 d. ataskaita už Rugpjūčio apyvartą)
194 922,30 Apyvarta

Po visko lieka (po algu, atsiskaicius su tiekejais etc)
21 238,34 (Prieš mokeščius)
18052,59 (Po mokeščių)

Nežinau.. nežinau..

> Beje - mano poziuris toks ir yra - jei galiu moketi maziau, tiek ir moku.

Tai aš ką ir sakau. Nepamiršk gerai susmulkinti, stambūs kristalai gali
pažeisti gleivinę. Ir visgi pagalvok, gal verta į darbuotojus žiūrėti kaip į
žmones...