Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-06-13 14:59:15
Va, jau galim prie butelio sest :)  Sutinku visiskai! Taciau pareigunas, pradejes pastoviai sakyt nesamones galetu but atleistas? Cia ne dailininko paveiksla vertinti-grazus ar ne grazus kas kiekvienam skirtingai gali atrodyt. Pareigunu atveju-gerokai aiskiau. Viena nepasitvirtinusi  nesamone, dvi, trys-parodei video medziaga ir atia.