Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: gaidjurgis
Data: 2012-05-26 21:33:51
apie robotuku armija nezhinau nieko:) tas vaikas jau tiek metu pasakoja
apie bybius ir usa, kad jam jau che kaip eilerasti pasakyt. Ir anot vencku
pirmi kedzio irashai buvo padaryti jau po bbzh kiek laiko nuo pirmu
'autentisku' pasakojimu diedukams, kaimynams ir t.t.,
tai imho nieko nuostabaus kad vaiko pasakojimas ten toks 'casual' atrodo
irasuose.