Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-25 10:49:02
Ir visai ne į tema. Duok Dieve, kad tik del tokiu dalyku butu galima prie
policijos prisipisti.

"Gintas"  wrote in message news:jpn84d$fj7$1@trimpas.omnitel.net...

Alternatyva policijai: "Ginto zmona mums patvirtino, kad Gintas gyvena
uzsienio viesbutyje su vaiku. Sia informacija patvirtinti, mes papraseme
sios salies policijos"

Taciau jeigu jau sakai, kad turi ziniu, tai jau prisiimi atsakomybe, nes kai
neivardindamas kas  informacijos saltinis-naturalu, kad pats  esu aplinkiniu
sutapatindamas su tos info autoriumi

a) TV pranesejas sako: "higienos centro  duomenimis-ryt gripo epidemija
baigsis"  Jeigu kita diena vistiek sergi-juk pyksti  ne ant pranesejo, o ant
higienos centro, nes suvoki, kad tai jis paskleide klaidinancia informacija.

b) Higienos centro atstovas , surenges spaudos konferencija pasako: "musu
ziniomis viesbucio X  vandentekyje aptikta legioneliu bacilu"   Kadangi tai
oficiali institucija-isgirde tai, protingesni busimi turistai, pareikalauja
is agenturos juos apgyvendinti kitame viesbutyje. O tai jau papildomos
islaidos agenturai. O po kiek laiko, atlikus tyrimus,  isaiskeja, kad vanduo
neuzterstas, higienos centras apie tas legioneles isgirdo is viesbucio
kambarines, kuriai realiai  vidurius susuko nuo nedakepto, sekmadienio
iskyloje,  kotleto, .

Demesio klausimas: KAM turistine agentura turetu pareiksti pretenzijas del
patirtu papildomu islaidu? Manau klausimas konkretus ir aiskus.