Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-29 13:04:55
na gerai, o negali buti ir prisingas atvejis, kad prokuratura specialai perdave teismui medziaga, nors ir neturejo akivaizdziu irodymu del tvirkinimo, su mintimi, kad prie tokios rezonansines bylos geriau nusiplauti rankas nuo sprendimo priemimo ir permesti visa atsakomybe teismui. Juolab, jei gerai pamenu ziniasklaidos antrastes bylos iskelimo reikalavo ir Uso artimieji, matyt jie tikisi isteisinamojo nuosprendzio Uso atzvilgiu. Man panasu, kad abi ginco puses buvo suinteresuotos, kad procesas vyktu, o prokuratura nusimete atsakomybe ir perdave teismui, kad anas issiaiskintu. Juk prokuraturos atzvilgiu blogiausiu atveju byla grazins papildymui. O tarp ginco saliu bet kuriuo atveju, viena is ju liks nepatenkinta teismo sprendimu.
O Stankunaites speju netrauke nes neturi prokuratura pakankamo pagrindo, gal net ir Uso nebutu perdave teismui jei ne noras nusiplauti.

T:)