Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Toxis
Data: 2012-06-03 16:26:07
imho chia vienas ish ryshkiausiu, nezhinau, kaip apibudint neizheidzhiant,
menkesnio ishsilavinimo zhmogaus bruozhu - draskyt akis savo sryties
ekspertui - kai shaltkalvis ar vadIbIninkas drasko akis biochemikui del
biochemijos terminu, ar faktu, ar shiuo atveju banda pagrindini
ishsilavinima (gal) turinchiu zhmoniu shokdina ir pasakoja kaip dirbt
visiems, pradedant medicinos ekspertams, teisininkams, psichologams ir
tyrejams... nes juk nesvarbu kazhka ishmanyt, svarbu turet tvirta ir
neginchijama nuomone, kaip sake vienas toks t raidzhiu nemegstantis zhydu
filosofas joshua (na, kai ash sakau, kad jis sake, ash turiu omenyje taip
parashe jo net akyse nemate zhmones ~ 70/140 metu po jo mirties) 'palaiminti
tie, kurie tiki nemate' - didzhiausia vertybe yra tikejimas, o jei faktai
prieshtarauja - tuo blogiau faktams...

On 2012-05-24 12:52, Virgis wrote:
> Na, cia Bronco sia "kasta" i padebesius kelia, as tik pareiskiau
> pastebejima.

Deja, neteisingai mane supratot. Aš pabrėžiau teisininko, kaip
amatininko - profesionalo, tam tikrą savo amato sisteminį žinojimą.
Todėl teisininkai į kai kuriuos dalykus, susijusius su teise, žiūri
labai panašiai. Pavyzdžiui, nesitikėkite, jog chirurgas piktybinio
auglio gydymui gali pasiūlyti homeopatinius preparatus, nes jis, kaip
profesionalas, tiesiog negali sau leisti turėti tokį požiūrį į šios
ligos gydymą. Kita vertus, jūs čia galite visi nesutikti su tuo,
piktintis, jog teisininkai TEISĖS REIKALUOSE jaučiasi kompetentingesni
už visus likusius, bet atsitik taip, jog pakliūsite į kokią nors
rimtesnę teisinę bėdą, tai atmetę visą savo demonstruotą skepticizmą,
lėksite konsultuotis pas tuos pačius teisininkus. Ar ne taip? Tiesiog
yra kvaila jaustis geriau viską išmanančiu tuose moksluose, kurių net
nestudijavote. Aš pvz. nedrįsčiau  aiškinti chirurgui, kaip jis turi
atlikti operaciją ir kaip jai ruoštis :)