Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Glebas
Data: 2012-05-24 14:55:35

"Ecler" <ecler@yahooo.com> wrote in message
news:jpl6vm$lur$1@trimpas.omnitel.net...

> Deja teisininkai Lietuvoje jaučiasi kompetetingesni apeiti tuos pačius
> įstatymus, arba jų nepaisyti.

Visiškai teisingai. Jie tikrai geriau žino įstatymo "skyles" ir jomis
naudojasi. Tarp kitko - viena iš tokių teisininkių - Venckienė.

> Deja Bronco, esi visiškai neteisus, patekus į rimtesnę bėdą kaip tik tai
> ir nutinka kad pamatai savo akimis jog įstatymas parašytas vienaip o
> teismo nutartis kardinaliai priešinga įstatymui. Ir nieko...nieko negali
> padaryti. Deja tokia realybė ir tai nepavieniai atvejai, o jau tendencija.
> Jei neturi protekcijų, neneši pinigų, turi didelę tikimybę atsidurti
> tokioje situacijoje.

Galima konkrečią bylą, kur teismo sprendimas labai aiškiai ir kardinaliai
prieštarauja įstatymui?
Prašyčiau pateikti bylos numerį. Rimtai įdomu.

> Vien jau todėl nederėtų smerkt ir tyčiotis iš bendrapiliečių kurie
> nepasitiki teismais Lietuvoje, ir reiškia savo nuomonę. Galbūt nevisada
> tinkamu būdu, tačiau kitos išeities nėra. Beabejo įstatus reikia gerbti,
> nepažeidinėti, tačiau turi būti ir būdai kaip reikšti savo nuomonę bei
> abejones nelogiškais, nemotyvuotais teismų sprendimais. Ir patyčios,
> asmeniškumai čia atrodo šlykščiausiai, iš abiejų pusių.

O kas iš jų tyčiojasi? Kiekvienas asmuo turi teisę į savo nuomonę ir
įsitikinimus. Jeigu žmogus nepasitiki teismais, tai jo teisė, kuri tikrai
nekelia jokių minčių apie pasityčiojimus (bent jau aš taip manau). Tačiau
reikia to nepamiršti ir nepiršti savo nuomonės kitiems, kurie turi priešingą
nuomonę kitaip, negu kultūringų diskusijų būdu. O vat diskusijos šitoje
istorijoje nuo pat pradžių nėra visiškai jokios.
O vat nuomonės reiškimas tai jau truputį subtilesnis dalykas. Nuomonė "aš
nepasitikiu teismais" tai gali būti reiškiama, manau jokių problemų dėl to
nekils. Tačiau frazė "visi teismai korumpuoti" arba "teisėjas XXXXXX dirba
grupuotei YYYY" jau yra teiginys, reikalaujantis konkrečių įrodymų.
Abi pusės kaltos, abi prikalbėjo ir pridarė nesąmonių.