Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Glebas
Data: 2012-05-24 15:34:34

"Ecler" <ecler@yahooo.com> wrote in message
news:jpl98p$p5t$1@trimpas.omnitel.net...

> Turiu konkretų atvejį kai notaro išvados, o vėliau ir teismo sprendimas
> buvo kardinaliai priešingas įstatymui. Bylos numerio nepateiksiu, gerbiu
> asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir jo nepažeisiu. Jei įdomu
> galiu paminėt kad tai buvo civilinė byla, paveldėjimo teisė. Ir tai tik
> vienas pavyzdys, tokių pavyzdžių Lietuvos teismuose aibė. Ir esmė ne tame
> kad viena pusė laimi, kita pralaimi, tiek to. Esmė kad nutartis priešinga
> įstatymui!

Bylos skelbiamos nuasmenintos :) Nelabai koks argumentas apie asmens duomenų
saugojimą :)

> Laikausi įstatymų ir savo konkrečiu atveju priėmiau pralaimėjimą, bet
> netoleruosiu nelogiškų, prieštaringų teismo sprendimų, valstybinių
> institucijų viešumo baimės, su pasimėgavimu ir sukastais iš sadizmo
> dantimis per TV kalbančių pareigūnų, tik ir laukiančių kada galės
> "prasimankštint" ir išliet savo fizinę agresiją ant pensininkų, vaikų
> stovinčių Garliavoje ir pažeidinėjančių įstatymus.

O kodėl neapskundei pagal įstatymą? Gi tam yra galimybės,  o jeigu priedo
sprendimas aiškiai prieštarauja įstatymui...
Ir dar klausimas - o kaip netoleruosi? Kokiais veiksmais tai pasireikš?
Tik va nereikia taip jau dramatiškai apie vargšus pensininkus ir vaikus, ant
kurių mankštinasi pareigūnai...nei ten visų iš eilės stumdė, nei ką :)
Valstybinių institucijų nesugebėjimas normaliai viešinti ir aiškinti savo
veiklos tikrai yra problema. Kaip ir plačiųjų masių nenorėjimas naudotis
pilkosiomis smegenų ląstelėmis ir mąstyti, o ne vien staugti pavėjui, nes
matai, kaimynas gi staugia...

>Juk trukdo policijai, tai kiekvienam apdaužykim, juk galima, viskas gerai.
>Ir šiaip juk reikia pamokyt.
> Toks įspūdis kad skirtingose Lietuvose gyvenam. Nors galbūt kai esi
> teisininkas, pareigūnas tai jautiesi gyvendamas pagal kitas taisykles.

Nesu nei teisininkas, nei pareigūnas, bet niekada gyvenime joks policininkas
be reikalo nebuvo prisikabinęs. Gal man kažkas negerai? :(

> O dėl Venckienės galiu pasakyt kad nepritariu jos veiksmams, manau ji
> turėjo atiduoti mergaitę nors ir su nuoskauda, perdaug lindo į TV eterį,
> perdaug asmeniškumų buvo iš jos pusės.

Taip. Kita pusė irgi ne šventa toli gražu.