Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-29 16:35:38
Linas Petkevičius rašė:
> Pas mane feisbukiuke 120 draugu. Tai argumentas, kad jei tvirkina mano
> dukras?

Prokuratūra jau visiems pareiškė įtarimus prie pusę metų, o dabar jie
visi *kaltinamieji*...?

> Ir taip - kai kuriose srityse labai daznai paaiskeja, kad pagrindo
> kaltinti nera. Ir tai nera nei kieno darbo brokas ar neteisybe - tam ir
> yra valdziu ir procesu atskirimo principas.

Bendru atveju tai būtų darbo brokas. Iš esmės — nepagrįstas
apkaltinimas, klaida. Ne, ne ta prasme, kad nepakanka įrodymų nuteisti
ir teismas išteisina, bet kad totaliai prašaunama su pačiu kaltinimo
pagrindu, nes jokio nusikaltimo (nusikalstamos veikos) kaip ir nebuvo...