Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-24 19:36:17
Nenoriu - ash tavim nepasitikiu.

"Gintas"  wrote in message news:jplme2$8ei$1@trimpas.omnitel.net...

Vadinasi neturetum pykt , jeigu skolininkas tau skolos negrazina,
pasiteisines, kad ji irgi apgavo kitas skolininkas. Na, tipo jis turejo
ziniu, kad anas grazins, bet anas negrazino, tai ir jis pries tave ner
kaltas negrazindams tau.. Bo pats buvo apgautas :)

Paskolink man pinigu iki kurorto nulekt, a? Turiu ziniu, kad kaimynas man
savo nama uz savaites padovanos, tad finansiniu problemu neturesiu