Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-26 21:26:26
Nu jeigu per telika rode, tai tai Laimis tikiuosi manes shudais neuzmetys uz
ADA pazeidimus.

Tau be abejo cia panasu į normalu vaiko pasisakyma - visiskai neitakota
suaugusiuju? Video beje tai dar geriau atrodo. Ir taip - Venckus uz nugaros
nestovejo - jam jau ganetinai pohuj. Bet kad vaiko pasisakymo ale "robotuku
armija" net su uzdengtu veidu Venckiene nedrista ideti Feisbukiukan (o deda
kas tik nors i tema kiek) - man irgi sioks toks rodiklis. Tau turbut ne?

"gaidjurgis"  wrote in message news:jpr6kk$nq8$1@trimpas.omnitel.net...

rode per kazkuria laida ir dejo citatas 'ish antstolio zubnio
fakt. aplinkybiu konstatavimo', po ko seke vaiko parodymai.
gal konstatavo, kad venckus uz kameros nestovejo
ir pirstais nerode?:)