Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Toxis
Data: 2012-06-07 22:03:37
tep tep, ash chia ne 'ant ragu stojau' tiesiog papildzhiau.
Vakar dar pasiskaichiau tyrima viena (kadangi informacijos prikaupes
belekiek, ir pats visada abejoju kiek atmintyje laikoma informacija tiksli,
priesh postindamas pasitikslinau, tai scholar'e radau viena labai idou
tyrima apie false memory - pasirodo tokius situaciju yra net daugiau nei
buvau skaites priesh tai, ir 'del visko kalti' kurvos psichologai, kurie
kaip homeopatai ne zhmones tiria, o archetipus lygina - zhiuri I tavo
problema, lygina su juodoj knygutej esanchia situacija 'aha, sutrikes
apetitas be priezhasties, dar kazhkas, dar anas, blyn, panashu I vaikystej
patirta seksualine trauma - kaip tai nieko neprisimeni.. aha, reishkia
'suppressed memory' - atsigulkite chia, taip, uzhsimerkit, isivaizduokit,
tik isivaizduokit, kad jus vaikystej kuteno dede -> po keliu seansu, zhmones
ima 'prisimint' kaip dedes 'ish tikro' kuteno ...

On 2012-06-03 15:41, Toxis wrote:
> yra gerai zhinomas zhmogaus smegenu bugas vadinamas false memory
> sindromas http://en.wikipedia.org/wiki/False_memory_syndrome - kai gali
> bet kam, o ypach vaikams idiegti netikrus prisiminimus, todel yra
> juokinga, kai kazhkas gali imti uzh gryna piniga visa shia istorija..

Tai taip, aš tik neįvardinau šio atminties efekto pavadinimo, nes jau
mano paties memory ne viską prisimena iš studijavimo laikų :), bet
pavyzdį (apie Kalėdų senelį) kaip tik daviau iš tos operos, kaip vaikui
įdiegti false memory labai yzy būdu. Suaugusiems tai padaryti truputį
sudėtingiau, bet tik truputį :)