Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: gaidjurgis
Data: 2012-05-26 21:08:07
nu ok, tarkim jobnutas tevas ismoke meluot, pats prigalvojo
istoriju apie kazkokio darboido bybi ir ilga laika moke savo
dukra apie jy pasakot visiems. Taip pat ir teiseja su vyru
advokatu itikino. O tai nafig tada jam uzlenkt du
zmones ir iseit i mishkus zholes su grybais est? kad sustiprint ispudi?