Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-23 14:19:34
„Tikrai sunku eiliniam žmogui suprasti, tiesą sakant, ir man sunku suprasti, kaip taip atsitinka, kad ponia L.Stankūnaitė nėra kaltinama pedofilija, tuo tarpu jos kaip ir pažįstamas velionis A.Ūsas yra kaltinamas, - vakar interviu radijo stočiai „Znad Wilii“, pripažino R.Šimašius. - Prokuratūra, gaila, to nepaaiškina“.