Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-06-12 12:41:46
Taip, manau, kad protingumo liko mazai. Kai Stankunaite saugo daugiau zmoniu nei prezidente, kai svaigstama apie chemines atakas jos atzvilgiu teismo posedyje, kai jos marsrutai sudaromi norint isvengt snaiperiu ant stogu-man jau protingumo maza. Ir aplamai-jeigu tvirtai tikima, kad viska dare Kedys, nuo ko ta Stankunaite saugo? Nuo deklaruojamu girtu patvoriniu, ivaldziusiu ninziu technika ir turinciu chemini ginkla bei snaiperiu ginkluote?  Ir kodel neivardijama , kiek ta apsauga kainuoja? Venskienes atzvilgiu zadejo paskaiciuoti ir paviesinti. Gal persigalvojo :)

O pasakoriu apie nekokybiska patvoriniu video, noreciau paklausti-kodel pareigunai, ieje i kambari nusuko kambaryje irengtas Venskienes privacias kameras (tai nufilmuota!)? Butu malonu isgirsti matyvuota atsakyma