Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-26 19:44:38
Bronco rašė:

> Man net keista, jog dauguma to nepripažįsta. Mažo vaiko pasakojimais
> manipuliuoti galima visiškai lengvai, ypač, kai yra laiko surepetuoti.
> Mažiems vaikams, iki tam tikro amžiau, tiesa yra tai, ką jiems sako
> tėvai ar globėjai ar net šiaip suaugusieji, t.y. autoritetai. Pvz.
> užtikrink vaiką gatvėje, jog tik ką Kalėdų senelis praėjo kita gatvės
> puse ir pasuko už kampo ir vaikas namie mamai atraportuos, jog buvome su
> tėčiu sutikę Kalėdų senelį. Gal net patvirtins, jog jį matė, jei jo mama
> paklaus. Ir įdomiausia - vaikas nemeluos, nes jam tai yra tiesa. Net
> [...]

Vis tik reikėtų remtis ekspertų išvadomis, o ne tai, kas atrodo...
Nes taip pat nesunku paklausti: ar pats matei, ar tėvelis parodė?;.
kodėl tu pamanei, kad ten senelis Šaltis? Ir dar aibės kitų gudrybių,
apie kurias žino (vaikų) psichologai/psichiatrai.
Tai vis tik, kokios ten ekspertų nuomonės ir peripetijos šiuo klausimu?
(neseku, nežinau)