Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-19 16:27:22
Na, man nepatiktu but nusautam, nors gal tai ir geriau nei baloje salia kelio prigerti :)  O, bet, taciau, juk negalima atmesti ir priesingos situcijos-tavo vaika prievartauja itakingi dedes, o  ju rysiai ir pareigos viska uzglaisto? Mazai pavyzdziu aplink, tegu ir ne tokiuose nusikaltimuose? Juk yra tikimybe, kad buvo mergaite tvirkinama? Ka dar turejo padaryt tevas ir kiek dar laukt? Mazai kur kreipesi? Mazai lauke?  As pasikartosiu, Venskiene turi buti aplamai glusa, jeigu is neturejimo ka veikti tokias nesamones darytu. Kas kita, jeigu jinai turi pagristu itarimu, kad mergaite buvo tvirkinama su mamos zinia. Ir dar.....Chebra isivaizduokit  nors trumpam, kokios galimybes pasiekt teisinguma (jeigu kada isaiskes, kad mergaite buvo tvirkinama!)  butu paprastam , eiliniam lietuviui, su minimalia alga, jeigu teisejai , zinanciai daug istatymo peripetiju ir turinciai finansiniu galimybiu, to nepavyksta? Juk gali buti, kad mergaite buvo atiduota i rankas tai, su kurios zinia mergaite buvo seksuliai isnaudojama? Gali taip buti ar ne? Kuris cia is jusu viska zinantis? Atsakykit :)

Manau , kad visu pirmiausia reiktu atsakyt sau i klausima: ar yra bent MAZA TIKIMYBE, kad mergaite buvo tvirkinama zinant mamai? Bent maza yra ar ne?

On 2012-05-19 11:08, Gintas wrote:
> kuris uzsipises rasyt skundus, rodyt pirstu, siulyt ivertint dukros pasakojimus, eme ir uzverte blogiukus?

O jei, tarkim, mano dukra parodytu pirštu į tave, o aš parašinėjęs ant
tavęs skundų ir pasipiktinęs, jog tu iki šiol nenubaustas ir niekas
nereaguoja kaip man atrodo reikalinga, tave irgi užversčiau, tai irgi
gerai viskas būtų? Ar kaip? :)