Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-28 12:27:35
Gal ir nupyle, nes turejo pakankamai brutalios jegos? Kazkaip itariu, kad pries teiseja sudetinga butu pareiskimais mojuotis, o gal netgi neimanoma Garliavos chuliganui. Tad gal ir nupyle, nes  nesugebejo susitaikyt su tuo, kad niekas net nezada dukters skriaudeju bausti? Metu metus visi galvas linguoja, poperiukus pildo, o konkretaus tyrimo neisiima.  Tai kiek gali i ta veida svelniai duot, jeigu poveikio jokio? Juk praejo nemazai laiko ir nemazai visur kreipesi, ko ivyko nusikaltimas. Sutinki?

Sutikim, kad vienoje papkeje rasti:
a) isprotejusi chuligana su pistulia
b) isprotejusia teiseja, kuri iki siol turejo puiku ir aprupinta gyvenima
c) nezinia is kur svariais batais atsiradusi, vemalais paspringusi lavona, kuriam paskelbta paieska
d) salia ant keturiu ratu stovincio (!) , sprindzio gylio pelkeje nezinia kaip paskendusi Usa
e) Simasiu, keisto sutapimo budu, maciusi kaip tas Usas (draugelis?)  link pelkutes isvaziavo
f) pareikstus kaltinimus mamos draugui (!), del mergaites tvirkinimo, tuo tarpu mergaites  mama-net neitariama.
g) kazkaip vis "atsitiktinai" ispuolant Kondratjevui nagrinet bylas.

daugiau nei keista? Ar gali but tiek retai nutinkamu aplinkybiu atsitiktinai subegt i kruva? Man pvz to suvokt neiseina. Kas ismano tikimybiu teorija-galetu primesti. Neikaip neikertu, juk visi sutinka, ivykiai rezonansiniai. Tad ir klausiu: negi neimanoma , isimties tvarka, mesti armija pareigunu, specu ir istirti is esmes tvirkinimo byla? Jeigu sugeba mergaites paemimui organizuoti 240 pareigunu, tai kodel  iki siol nesugebeta suburti geriau dirbanciu specu kruva ir pateikti  atsakymus i daugybe liaudi kamuojanciu klausimu?  Slabo? Arba pasakyt-ikalcius praradom, dirbt nesugebam, mergaites melo nuo tiesos neatskiriam, taciau sugebam prisipisti prie teisejos, kad toji poliklinikoje pasiskeryciavo ar sugebejo smogti pareigunui (paruostam vadavimo operacijoms)  du sykius i galva. Zadam ja sodint i kalejima. Duokit mums leidima. Tiesa-jos darbe jokiu pazeidimu nesugebam rasti, taciau aptikom, kad teiseju  komisija (kurios sudetyje jinai buvo) klaidingai uzpilde blanka. Ismetam is darbo?