Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-26 20:25:45
Linas Petkevičius rašė:
> Labai tingiu "nuasmenineti". Kaltinamajam akte ir byloje pries Usa bent
> jau ekspertu isvadu nera - yra tik mergaites apklausos protokolas, o ir
> venckiene su savo tempais speju greitai i eteriu ismes - kam man
> terstis? Ash ne ekspertas, bet... Nu tikrai nieko fantastiko. O turint
> galvoje, kad pirmoje apklausoje mergaite pasako tik bendromis frazemis,
> po 28 minuciu jau detaliau, o sekancioje - po poros savaiciu jau desto

Tai detalumas po 28 minučių reiškia tik tiek, kad atsimenama vis
daugiau. Visai, kaip suaugusiam (normalu, kad ilgainiui atsimenama vis
daugiau detalių). O ir po 2 sav. (na, po kurio laiko) sąmonė kartais
linkusi atgaminti ryškiau, nes po pirmųjų apklausų vaikas, pavyzdžiui,
apie tai dažniau (pa)galvodavo. Man, kaip ne ekspertui, tai dar nieko
nesako; nei apie pasakojimo realumą, nei apie įtaką ar įtaigą.

> psichologai, tai labiau portretavo ja (kas per zmogus),o ne klausinejo
> del tvirkinimo. Ar del to, kad nebuvo poreikio, ar skyle procese, ar cia

Ir viena iš tų portretavimo išvadų, jei neklystu ir jei jei pats tyrimas
kaip nors nebuvo tendencingas ir pan., buvo, kad mergaitė nelinkusi
fantazuoti? Man, kaip ne ekspertui, tai jau sakytų, kad pasakojimai nėra
jos fantazijos vaisius. Vadinasi reikėtų tik tyrimo, ar tie pasakojimai
galėjo būti įteigti? Tokio, kaip suprantu, nebuvo?