Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: J. S.
Data: 2012-05-23 18:51:59
tai jei yra bent menkiausia galimybe, kad itarimai turi buti pareiksti ir
tai nepadaryta del kazkieno aplaiduma arba specialiai ar per klaida, vaiko
grazinimai biologinei yra manau mazu maziausiai nusikalstami.
pirma turi buti byla isnagrineta, po to tik sprendziami tokie dalykai su 240
policaju...

nejau tiek sunku suprast bent moraline to reikalo puse ?
pamirstant ta teisini nihilizma.

vaikas vis tik ten nuo pat mazumes augo didziaja dali savo vaikystes.... o
cia isplesia net pazeizdami savo paciu teismu priimtus nutarimus...
neilginant susitikimu (stankei nieks nedraude ten vazineti) ir taikant
prievarta vaikui.

jei nei tiek nesuvokiat, tai esat beviltiski imbecilai.

On 2012-05-23 13:19, Gintas wrote:
> „Tikrai sunku eiliniam žmogui suprasti, tiesą sakant, ir man sunku
> suprasti, kaip taip atsitinka, kad ponia L.Stankūnaitė nėra kaltinama
> pedofilija, tuo tarpu jos kaip ir pažįstamas velionis A.Ūsas yra
> kaltinamas, - vakar interviu radijo stočiai „Znad Wilii“, pripažino
> R.Šimašius. - Prokuratūra, gaila, to nepaaiškina“.

O, va, šita tema iš tikro verta diskusijų. Ji, aišku, neįrodo nei kad
Stankūnaitė KALTA, nei kad NEKALTA, tiesiog yra loginis prieštaravimas,
jog Ūsui pareikšti įtarimus surinktos ikiteisminio tyrimo medžiagos
pakako, o Stankūnaitei - ne. Pilnai gali būti, jog šitam reikalui
paaiškinti sąmokslo teorijos visiškai nebūtinos. O gal čia yra kažkas
smagesnio, pvz. iš "telefoninės teisės" serijos su DYYYDELIU kažkieno
noru kuo greičiau nuraminti aistras ir ką nors apkaltinti. O gal, pvz.,
ikiteisminio tyrimo medžiaga byloja, jog Ūsas iš tiesų tvirkino Kėdytę,
bet Stankūnaitė apie tai nieko nežinojo ir tvirkinimuose nedalyvavo, nes
būdavo tuo metu kažkur išėjusi, pvz. į mokslus. Tokiu atveju būtų
įmanoma situacija, kai kaltinimai pareikšti tik Ūsui.

Taigi, nežinant bylos detalių, gali kilti labai daug "GAL", todėl
neskubėkime ir viską su laiku sužinosime, ar tai buvo tik politikų
spaudimo prokuratūrai pasekmė ar tai kažkas rimčiau. Bent jau aš iš
kavos tirščių nieko burti ir teigti nesiruošiu.