Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Glebas
Data: 2012-06-12 13:01:34

"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
news:jr71o3$g1s$1@trimpas.omnitel.net...
> kazkoks  bosas su antpeciais eteryje kalbejo (pats girdejau), kad i teismo
> sprendimo islaidas ieina ir pareigunu dalyvavimas. O jisai- ner pigus.
> Plius ir pareigunu skaicius: "su atsarga" -taip rasei? Na, o jeigu uz
> "atsarga" ruosiamasi pateikti saskaita, kodel nepaemus jos dar didesnes?
> Sakau-butu nusprende atsivaryt tanka, saskaita butu buvusi dar didesne.
> Malunsparni su kamera. Patirties igije, plius didesne saskaita = ramesne
> Garliava. Nes gali tekti ir nama parduoti padengiant  "tinkamai"
> organizuota saskaita :)  Juk prevencija geriau?

Pagal ten esančių žmonių kiekį manau buvo įvertinta kiek gali reikėti
pareigūnų. Tam yra ir operacijų strategijas kuriantys pareigūnai ir t.t.
Jeigu ten stovintys tikrai būtų taikūs, geri ir neagresyvūs, tai tokių
pajėgų ir nereiktų...
Dėl pinigų ir kainų, tai man šiaip įdomu iš ko ten finansuojamos scenos,
mokėjimas atlikėjams (nežinau ar scena dar bėra, ale rašė, kad buvo ir ten
koncertai vyko), visų tų žmonių maitinimas ir t.t.

> O del galimybes isvengti-suvis vejus rasot. Va, sustabdytu tamsta ,
> virsijus greiti. Aha-turejai galimybe sustabdymi isvengti, paprasciausiai
> nereikejo virsyti. Juk zinojai-virsysi, stabdys. Tad dabar apmokek
> policijos masinos ir radaro kaina, bei pareigunu darbo laika.

Visiškai nesulyginamas pavyzdys.
Jeigu aš viršyju sąmoningai, sustabdo ir moku baudą - niekas manęs neprašys
apmokėti radaro kainos.
Jeigu aš viršyjau, man paskyrė baudą ir paskui piktybiškai jos nemoku -
apmoku antstolio darbo išlaidas.
Jeigu būčiau sumokėjęs laiku - to nereiktų.