Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: pjezo
Data: 2012-05-21 17:27:27
tik nepamirsk kad teiseju karjera/kartais likimas priklauso nuo jos ekselencijos malones/nemalones.
ir tada "nuomones reiskimas" ima atrodyti siek tiek kitaip.
isivaizduok kad esi pavaldinis o tavo "didelis bosas/bosos bosas" sako kad "ROOTS" visisakai netinkamai atlieka darba,tokia padetis nepriimtina.
ir viena kai turi nuomone "kazkas" o kita kai turi nuomone tas kuo ko priklausai tu....

vat toks vat mazytis mazytis skirtumelis...