Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-25 09:16:45
Alternatyva policijai: "Ginto zmona mums patvirtino, kad Gintas gyvena  uzsienio viesbutyje su vaiku. Sia informacija patvirtinti, mes papraseme sios salies policijos"

Taciau jeigu jau sakai, kad turi ziniu, tai jau prisiimi atsakomybe, nes kai neivardindamas kas  informacijos saltinis-naturalu, kad pats  esu aplinkiniu sutapatindamas su tos info autoriumi

a) TV pranesejas sako: "higienos centro  duomenimis-ryt gripo epidemija baigsis"  Jeigu kita diena vistiek sergi-juk pyksti  ne ant pranesejo, o ant higienos centro, nes suvoki, kad tai jis paskleide klaidinancia informacija.

b) Higienos centro atstovas , surenges spaudos konferencija pasako: "musu ziniomis viesbucio X  vandentekyje aptikta legioneliu bacilu"   Kadangi tai oficiali institucija-isgirde tai, protingesni busimi turistai, pareikalauja is agenturos juos apgyvendinti kitame viesbutyje. O tai jau papildomos islaidos agenturai. O po kiek laiko, atlikus tyrimus,  isaiskeja, kad vanduo neuzterstas, higienos centras apie tas legioneles isgirdo is viesbucio kambarines, kuriai realiai  vidurius susuko nuo nedakepto, sekmadienio iskyloje,  kotleto, .

Demesio klausimas: KAM turistine agentura turetu pareiksti pretenzijas del patirtu papildomu islaidu? Manau klausimas konkretus ir aiskus.