Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: gaidjurgis
Data: 2012-05-18 23:18:51
nieko as nenoriu ivelt, take it easy:)
Klausimas manau yra teisinis. Motinai kaltinimai nepareiksti,
nors pagal vaiko parodymus kaip ir turetu buti pareiksti lygiai
taip pat, kaip ir Usui. Idomu, kokiais faktais remiantis motina
buvo 'atkratyta' nuo bylos?
Yra gi dar ir teises principai, pvz. 'sveiko proto' principas,
ar ne?:)

On 2012-05-18 22:05, gaidjurgis wrote:
> primesk, jeigu
> tai, ka vaikas pasakojo, yra tiesa (tai dar bus aiskinamasi teisme).
> Iseina, vaikas su kaldra ant galvos atiduotas motinai,
> su kurios zinia buvo isnaudojama. Butu teisinis kuriozas.

Nežinau į kokią čia diskusiją mane nori įvelti, bet tau nieko neišeis :)
Jei turi teisinių klausimų, klausk, aš ar kas kitas (kas nepatingės)
atsakysime, bet pablevyzgot galima kokio nors naujienų portalo
komentaruose ;)