Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-24 21:44:52
visais laikais, pradedant nusikaltelio paieskas motyvo ieskodavo. Visais laikais! Netgi dabar tai ivertinama, mano turimomis ziniomis :)  Tad tautosaka nei prie ko. Tai tik bandymas isvengt sau prisipazinti, kad ner kuom paaiskinti dvieju zmoniu proto sumisima, apart galimos teisybes apie tvirkinima . Tikrai sunku patiket, kad du zmones sugalvotu taip sau samoningai, apgalvotai pakenkti.

On 2012-05-24 18:40, Gintas wrote:
> Kokios dar ambicijos? Irodyt, kad ir susiknisus sau padeti, imanoma isgyvent?

Nežinau, čia aš tau pasiūliau pačiam pasirinkt kokią nors versiją. Nes
aš, panorėjęs, galiu irgi prikurti krūvą versijų, kurios skambės daliai
žmonių įtikinamai, bet tikrai nenoriu prisidėti prie ir taip gausios
tautosakos kūrimo.