Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-29 12:17:50
arba as kazko nesuprantu, bet man regis prokuraturos bylos iskelimas niekaip neirodo kad kaltas ar nekaltas. Byla keliama kiek suprantu jei yra tam tikru itarimu ir pan. O jau paskui tyrimo metu renkama medziaga, kuri perduodama teismui, kad jis ivertinitu ir priimtu sprendima kaltas, nekaltas ar reikia papildomai surinkti irodymu ir grazina prokuraturai. Arba net nedaina iki teismo, nes prokuratura surinkus duomenis nustato, kad itarimai iskarto nepasitvirtino. Nu pvz. padarai avarija kur nukentejo zmogus iskarto keliama baudziamoji byla (net jei nukentejes yra avarijos kaltininkas) tai cia puse vazinejancios Lietuviu turetu teistuma.

T:)