Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Glebas
Data: 2012-06-13 08:40:42
Tai konkrečiai, punktais gal gali surašyti kur gi toje operacijoje
pareigūnai buvo:

1. Nekompetetingi
2. Neatliko savo pareigų arba jas atliko netinkamai
3.Pražioplino

Epizodas su kamerų nusukimu - vienas iš motyvų dar gali būti ir įslaptintų
pareigūnų dalyvavimas (liudytojų apsaugos programos dalyvius saugantys
pareigūnai).
Kitas motyvas - savo mergaitę jei tik tu patsto nori filmuok kur nori, ale
tai transliuoti internetan, tai nemanau, kad būtų gerai. O Venckienė tai
tikrai būtų dariusi ir netgi darė tiek, kiek tik galėjo.

p.s. Gintai ,taip ir neatsakei kiek gi pareigūnų saugo Prezidentę ir kiek
Stankūnaitę. Gal vis tik atsakysi su konkrečiais skaičiais? :)