Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-24 18:50:10
Nesutinku.

"Gintas"  wrote in message news:jplkhr$6mj$1@trimpas.omnitel.net...

jeigu isties zino (turi patikimu ziniu), kad bendravo -tai nei cia
atsakingai, nei neatsakingai. Pasake teisybe ir tiek. Zmonems reikia kazkuom
tiket. Gandams paneigti ir yra skirti viesai daromi oficialus pranesimai.
Taciau jei isaiskes, kad nebendravo ar netgi (tarkim) negyva jau keletas
men- tikejimas tais policijos pranesimais smarkiai susvyruos. O tai jau
negerai. Ir man nesvarbu-policija pamelavo ar jos informatorius nusigrybavo.
Sutinki?