Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Glebas
Data: 2012-06-12 13:05:45

"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
news:jr72sq$h4b$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, manau, kad protingumo liko mazai. Kai Stankunaite saugo daugiau
> zmoniu nei prezidente, kai svaigstama apie chemines atakas jos atzvilgiu
> teismo posedyje, kai jos marsrutai sudaromi norint isvengt snaiperiu ant
> stogu-man jau protingumo maza. Ir aplamai-jeigu tvirtai tikima, kad viska
> dare Kedys, nuo ko ta Stankunaite saugo? Nuo deklaruojamu girtu
> patvoriniu, ivaldziusiu ninziu technika ir turinciu chemini ginkla bei
> snaiperiu ginkluote?  Ir kodel neivardijama , kiek ta apsauga kainuoja?
> Venskienes atzvilgiu zadejo paskaiciuoti ir paviesinti. Gal persigalvojo
> [...]

Gal gali pateikti konkrečius skaičius - kiek pareigūnų saugo Prezidentę, ir
kiek Stankūnaitę. Čia Tavo teiginio sukonkretinimui. Klausimas rimtas.
Dar klausimas - kiek išsamiai esi susipažinęs su saugomų asmenų palydos
taisyklėmis. Taip pat labai rimtai klausiu.
Ir tikrai tiki, kad Stankūnaitę leidus eiti vieną gatve, jai būtų saugu? Aš
netikiu...

> O pasakoriu apie nekokybiska patvoriniu video, noreciau paklausti-kodel
> pareigunai, ieje i kambari nusuko kambaryje irengtas Venskienes privacias
> kameras (tai nufilmuota!)? Butu malonu isgirsti matyvuota atsakyma

Nes negalima vaiko apskritai filmuoti ir transliuoti kur reikia ir kur
nereikia. Blyn, apie vaiką vis tik reikia galvoti...