Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: PukiS
Data: 2012-05-24 14:46:20
atleiskit o koks kieno supistas reikalas kur jos yra ir kaip jos bendrauja?

"Gintas"  wrote in message news:jpl6mn$li1$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu Lietuva oficialiai domisi, manau, kad ir atsakymas bus oficialus. Pvz:
gyvena sveika ir laiminga X adresu. Viskas. Netikiu kad valstybines
institucijos rizikuotu tai pasakyt neisitikinusios tuo. Nes suvis bajeris
butu-patvirtinti , kad viskas gerai, o paskui koks nors Holmsas pateiktu
dokumenta, kad mergaite nuskendo pries puse metu.

Kaip ten bebutu-faktas kad toje Lietuvoje smarkiai grybaujama. Vienas
pareigunas aiskina, kad per skype bendrauja, kitas, kad jau virs puse metu
neaisku nei kur yra, nei ka daro. Kaire nezino, ka daro desine?